Masi ja Pasi menivät uimahalliin

Masi ja Pasi menivät uimahalliin. Pasi löysi maasta mustat sukat.

Pasi kysyi Masilta:
-Hei Masi, onko nämä mustat sukat sinun?

Masi vastasi:
-Eivät ole

Pasi toteaa: No käytätkö sitten pelkästään värikkäitä sukkia?

Masi vastaa: En, käytän harmaita sukkia.

Nimimerkki: matias8288 instagram
Lähde: Minä itse

Pari turistia oli tutustumassa Pariisiin. Äkkiä he seisoivat erään pienen ravintolan edessä ja lukivat kyltistä seuraavan tekstin: ”Täällä saatte mitä tahansa toivomaanne ruokalajia.”

Koemielessä ryhmä astui ravintolaan ja jokainen esitti jonkin erikoisen toiveen: kengurupaistia tai käärmeenselkää tai antiloopinkieltä. Hetkisen kuluttua oli tarjoilija tuonut pöytään kaikki pyydetyt ruokalajit. Silloin eräs turisteista kutsui hänet luokseen.

”Eikö Teillä koskaan ole ollut vaikeuksia täyttää kaikkia omituisia pyyntöjä?”
”Kyllä toki, yhden kerran”, sanoi tarjoilija, ”noin 20 vuotta sitten, muistan sen vielä hyvin. Meillä oli vieras, joka tilasi eunukinmunia paahtoleivällä. Mutta juuri sinä päivänä meiltä oli paahtoleipä aivan lopussa.”

02.04.2021VitsitJaa
Muut oli lihaa, Jyrki Kasvi
22.02.2023VitsitJaa
Sinun täytyy olla sanakirja, koska lisäät merkitystä elämääni.
23.05.2023VitsitJaa
Ootko sä sadettaja? Koska sä saat mut märäksi.

Lähde: Cosmopolitan

05.05.2022VitsitJaa
Kuuntelen etupäässä rokkia, sanoi linja-auton kuljettaja.

22.03.2022VitsitJaa
Jorma ja Seppo olivat golfaamassa. Jorma ihmetteli, kun Sepon vyöllä keikkui 25-senttinen puinen juna.

”Mistä sinä tuon olet saanut”, Jorma kysyi.
”Sain sen pullon hengeltäni” Seppo vastasi.
”Juku, onko sinulla pullon henki,” Jorma kysyi.
”Jep, tässä se on bägissäni”, sanoi Seppo ja avasi Lasol-pullon, jolloin henki pomppasi esiin.

”Terve sulle” henki sanoi ja jatkoi: ”Jos olet isäntäni kaveri,voit toivoa jotain.”
Jorma mietti hetken ja pyysi sitten, että kierroksen päätyttyä häntä odottaa viisi Bemaria klubitalon parkkipaikalla..
”Toteutuu”, sanoi henki ja livahti takaisin pulloon. Jorma koetti pelata loput reiät niin nopeasti kun pystyi ja kiirehti 18. reiän jälkeen parkkipaikalle, jossa Lipponen, Tuomioja, Marin, Halonen ja Heinäluoma seisoivat.
”Mitä hittoa, sanoi Jorma, pyysin viisi Bemaria, enkä viittä enkä viittä demaria.
Seppo vastasi: ”Luuletko sitten, että minä pyysin 25 senttistä junaa?”

10.07.2021VitsitJaa
Chuck Norris pelasi kivi-paperi-sakset
peilin edessä ja voitti.
28.02.2023VitsitJaa
Mitä peltiseppä sanoi kun tehdas paloi?
– Nyt on monta rautaa tulessa.

Nimimerkki: Jäbälä
27.12.2023VitsitJaa
Joillekkin oot vaan muru, mut mulle sä oot koko pulla.

05.05.2022VitsitJaa
Miksi kutsitaan tanssivaa tamperelaista avaruusoliota?
– Yora

Lähde: Å