Kouluvitsit
Vitsikirjaston laajasta kouluvitsit vitsivalikoimasta löydät parhaat ja hauskimmat kouluvitsit. Vitsikirjasto.fi vitsivalikoima kasvaa päivittäin, myös kouluvitsit vitsivalikoimasta löydät lähes päivittäin uusia vitsejä, joiden aiheena on kouluvitsit.
Haluatko kertoa meille oman vitsisi? Se onnistuu täältä...
Huom! muista tykätä parhaista vitseistä! Tykkäämällä parhaista vitseistä autat meitä löytämään Suomen parhaat vitsit.
Huom! muista tykätä parhaista vitseistä! Tykkäämällä parhaista vitseistä autat meitä löytämään Suomen parhaat vitsit.
Mikä on koulukeittolan väen lempivirsi?
– Kaikki joissa henki on, kiittämään jo tulkohon.
– Kaikki joissa henki on, kiittämään jo tulkohon.
Oli alkanut taas kerran ala-asteen oppitunti. Opettaja teki arvoituksia oppilaille:
”Kuinka on mahdollista asettaa reikä yhteen reikään?”
Koko luokka tuumi tiiviisti tätä visaista arvoitusta. Etupenkin saparopäinen Liisa alkoi hurjasti
viitata tyypillinen p*rseennuolijan virne naamallaan.
”No Liisa, mikä on tämän arvoituksen ratkaisu?” Liisa nousee pulpetistaan vastaamaan
koko luokan eteen.
”Laitetaan peukalot ja pikkusormet yhteen ja työnnetään suun ympärille!”, Liisa vastasi hymy vain leventyen.
”Oikein hyvä”, opettaja sanoi. ”No mitenkäs saadaan kolme reikää laitettua yhteen reikään?” Luokkaan laskeutui hiljaisuus.
Kotvan kuluttua Liisa alkoi taas hurjasti heiluttaa kättään. Opettaja pyysi Liisaa taas tulemaan luokan eteen.
Kimeällä äänellä Liisa vastaa: ”Laitetaan taas sormet yhteen ja levitetään ympyrä niin,
että nenäkin mahtuu siihen” ”Hienoa, Liisa, hienoa”
Luokan takana alkaa kuulua supinaa ja ärtymys on huomattavissa, kun Liisa on taas kerran päässyt loistamaan. Nyt opettaja tekee
vielä yhden kysymyksen: ”Kuinka sitten viisi reikää saadaan yhteen reikään?” Muutkin alkavat miettiä kuumeisesti oikeata vastausta.
Liisa itsevarmasti heiluttaa pystyssä olevaa kättään ja pyytää vastauslupaa.
Petri takana tuntuu myös tietävän vastauksen ja nostaa käden pystyyn, mutta kuten arvattavaa, opettaja antaa lempioppilaansa
taas kerran vastata. ”Levitetään vielä oikein kovasti sormia niin, että silmät mahtuvat mukaan” Opettaja vuolaasti kehuu Liisaa, joka on niin ylpeä itsestään.
Petri suivaantuneena saamastaan kohtelusta nostaa käden pystyyn, jolloin opettaja kysyy Petriltä: ”Niin Petri, mitä asiaa sinulla oikein on?”
Minulla olisi vielä yksi arvoitus. ”Kuinka on mahdollista saada yhdeksän reikää yhteen reikään?”
Opettajakin alkaa miettiä kuumeisesti. Ihme kyllä Liisakaan ei tällä kertaa osaa vastata asetettuun kysymykseen, ja esittää loukkaantunutta.
”No Petri, mikä on vastaus tähän arvoitukseen”, opettaja kysyy.
– Otetaan nokkahuilu ja työnnetään se Liisan p*rs**s**n…
”Kuinka on mahdollista asettaa reikä yhteen reikään?”
Koko luokka tuumi tiiviisti tätä visaista arvoitusta. Etupenkin saparopäinen Liisa alkoi hurjasti
viitata tyypillinen p*rseennuolijan virne naamallaan.
”No Liisa, mikä on tämän arvoituksen ratkaisu?” Liisa nousee pulpetistaan vastaamaan
koko luokan eteen.
”Laitetaan peukalot ja pikkusormet yhteen ja työnnetään suun ympärille!”, Liisa vastasi hymy vain leventyen.
”Oikein hyvä”, opettaja sanoi. ”No mitenkäs saadaan kolme reikää laitettua yhteen reikään?” Luokkaan laskeutui hiljaisuus.
Kotvan kuluttua Liisa alkoi taas hurjasti heiluttaa kättään. Opettaja pyysi Liisaa taas tulemaan luokan eteen.
Kimeällä äänellä Liisa vastaa: ”Laitetaan taas sormet yhteen ja levitetään ympyrä niin,
että nenäkin mahtuu siihen” ”Hienoa, Liisa, hienoa”
Luokan takana alkaa kuulua supinaa ja ärtymys on huomattavissa, kun Liisa on taas kerran päässyt loistamaan. Nyt opettaja tekee
vielä yhden kysymyksen: ”Kuinka sitten viisi reikää saadaan yhteen reikään?” Muutkin alkavat miettiä kuumeisesti oikeata vastausta.
Liisa itsevarmasti heiluttaa pystyssä olevaa kättään ja pyytää vastauslupaa.
Petri takana tuntuu myös tietävän vastauksen ja nostaa käden pystyyn, mutta kuten arvattavaa, opettaja antaa lempioppilaansa
taas kerran vastata. ”Levitetään vielä oikein kovasti sormia niin, että silmät mahtuvat mukaan” Opettaja vuolaasti kehuu Liisaa, joka on niin ylpeä itsestään.
Petri suivaantuneena saamastaan kohtelusta nostaa käden pystyyn, jolloin opettaja kysyy Petriltä: ”Niin Petri, mitä asiaa sinulla oikein on?”
Minulla olisi vielä yksi arvoitus. ”Kuinka on mahdollista saada yhdeksän reikää yhteen reikään?”
Opettajakin alkaa miettiä kuumeisesti. Ihme kyllä Liisakaan ei tällä kertaa osaa vastata asetettuun kysymykseen, ja esittää loukkaantunutta.
”No Petri, mikä on vastaus tähän arvoitukseen”, opettaja kysyy.
– Otetaan nokkahuilu ja työnnetään se Liisan p*rs**s**n…
Miksi blondi erotettiin koulusta lunttaamisen vuoksi?
– Hän laski rintansa biologian kokeessa.
– Hän laski rintansa biologian kokeessa.
Pikku-Kalle meni kouluun ja opettaja kysyi:
– Mikä sinun nimesi on?
– En tiedä, Pikku-Kalle vastasi.
– Saat läksyksi opetella oman nimesi, opettaja sanoi.
Pikku-Kalle meni kotiin ja kysyi veljeltään joka pelasi videopelejä:
– Mikä minun nimeni on?
– Haista home, veli sanoi.
Sitten Pikku-Kalle kysyi siskoltaan joka leikki barbeilla:
– Mikä minun nimeni on?
– Ahaa okei, Ahaa okei, sisko sanoi.
Seuraavaksi Pikku-Kalle kysyi isältään joka puhui puhelimessa:
– Mikä minun nimeni on?
– Talon perimmäisessä roskiksessa, isä sanoi.
Sitten Pikku-Kalle kysyi pikkuveljeltään joka leikki pikkuautoilla:
– Mikä minun nimeni on?
– Pienellä punaisella autolla, pikkuveli sanoi.
Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni kouluun ja opettaja kysyi?
– Mikä sinun nimesi on?
– Haista home, Pikku-Kalle vastasi.
– Noin ei puhuta opettajalle.
– Ahaa okei, ahaa okei.
– Missä sinä muuten asut?
– Talon perimmäisessä roskiksessa.
– Millä sinä pääset sinne?
– Pienellä punaisella autolla.
Nimimerkki: Elzu
Lähde: Isältä kuultu
– Mikä sinun nimesi on?
– En tiedä, Pikku-Kalle vastasi.
– Saat läksyksi opetella oman nimesi, opettaja sanoi.
Pikku-Kalle meni kotiin ja kysyi veljeltään joka pelasi videopelejä:
– Mikä minun nimeni on?
– Haista home, veli sanoi.
Sitten Pikku-Kalle kysyi siskoltaan joka leikki barbeilla:
– Mikä minun nimeni on?
– Ahaa okei, Ahaa okei, sisko sanoi.
Seuraavaksi Pikku-Kalle kysyi isältään joka puhui puhelimessa:
– Mikä minun nimeni on?
– Talon perimmäisessä roskiksessa, isä sanoi.
Sitten Pikku-Kalle kysyi pikkuveljeltään joka leikki pikkuautoilla:
– Mikä minun nimeni on?
– Pienellä punaisella autolla, pikkuveli sanoi.
Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni kouluun ja opettaja kysyi?
– Mikä sinun nimesi on?
– Haista home, Pikku-Kalle vastasi.
– Noin ei puhuta opettajalle.
– Ahaa okei, ahaa okei.
– Missä sinä muuten asut?
– Talon perimmäisessä roskiksessa.
– Millä sinä pääset sinne?
– Pienellä punaisella autolla.
Nimimerkki: Elzu
Lähde: Isältä kuultu
Mitkä on rehtorin lempikirja?
– Nalle Puh ja johtamisen taito
– Nalle Puh ja johtamisen taito
Kouluruokalassa tapahtunutta:
Oppilas: Kuulin, että ruoka-annoksissa on vaihtoehtoja?
Keittäjä: Totta kai on, ota tai jätä!
Oppilas: Kuulin, että ruoka-annoksissa on vaihtoehtoja?
Keittäjä: Totta kai on, ota tai jätä!
Miksi Pikku-Kalle tuo tikkaat kouluun?
– Hän haluaa yläasteelle.
– Hän haluaa yläasteelle.
Pekka raapi päätään koko ajan.
Äiti selitti kylässä olevalle vaarille:
– Pekan koulussa kaikilla on täitä.
– Sehän on mukavaa, että lapset saavat varttua eläinten parissa, vaari sanoi iloisesti.
Äiti selitti kylässä olevalle vaarille:
– Pekan koulussa kaikilla on täitä.
– Sehän on mukavaa, että lapset saavat varttua eläinten parissa, vaari sanoi iloisesti.
Pikku-Kalle oli koulussa..
Opettaja kysyi: Paljon on KUUSI PLUS KUUSI.
Henri vastasi: 12!!
Pikku-Kalle huusi: EIPÄS OLE! se on 2 kuusta! Henri sinun olisi
pitänyt tajuta se jo ajat sitten.
Opettaja kysyi: Paljon on KUUSI PLUS KUUSI.
Henri vastasi: 12!!
Pikku-Kalle huusi: EIPÄS OLE! se on 2 kuusta! Henri sinun olisi
pitänyt tajuta se jo ajat sitten.
Koulussa kuvaamataidon tunnilla oppilaille käskettiin piirtää paperille syntymäpäiväjuhlat.
Tunnin päätyttyä Pikku-Kalle oli saanut aikaiseksi paperille yhden pienen pöydän.
– Pikku-Kalle, esittääkö tämä mielestäsi syntymäpäiväjuhlia? Opettaja kysyi.
– Kyllä esittää! Ja sitä paitsi se on jo valmis! Pikku-Kalle ilmoitti.
– Jaahas. No missä syntymäpäiväkakku on? Opettaja ihmetteli.
– Se on jo syöty!
– Entä missä vieraat?
– No leikkimässä tietysti! Pikku-Kalle selitti.
– Mitä ne enää pöydän ääressä tekisivät kun kakku on jo loppu?
Tunnin päätyttyä Pikku-Kalle oli saanut aikaiseksi paperille yhden pienen pöydän.
– Pikku-Kalle, esittääkö tämä mielestäsi syntymäpäiväjuhlia? Opettaja kysyi.
– Kyllä esittää! Ja sitä paitsi se on jo valmis! Pikku-Kalle ilmoitti.
– Jaahas. No missä syntymäpäiväkakku on? Opettaja ihmetteli.
– Se on jo syöty!
– Entä missä vieraat?
– No leikkimässä tietysti! Pikku-Kalle selitti.
– Mitä ne enää pöydän ääressä tekisivät kun kakku on jo loppu?
Mikä on matemaatikon pojan nimi?
– Vektori
Lähde: Å
– Vektori
Lähde: Å
Oli terveystiedon tunti. Viljami kuunteli opetusta. Opettaja kertoi, mitä hänen sukuelimistään löytyi. Viljami ei ollut koskaan aiemmin kuullut mitään vastavaa. Opettaja kertoi, että siinä ei ole mitään hävettävää, minkä kokoinen se on. Tunnin jälkeen Viljamilla oli kuvaamataidon tunti ja opettaja käski piirtämään suuren tornin. Viljami kysyi ”onko koolla väliä?” Ja opettaja vastasi ”ei ole, kunhan se näyttää oikealta. Niimpä Viljami alkoi piirtää oikein pitkää ja näyttävää penistä!
Nimimerkki: Kekseliäs
Lähde: Pää
Nimimerkki: Kekseliäs
Lähde: Pää
Miksi Peteä inhoittaa tulla kouluun?
– Kun opettaja pyytää häntä seisomaan.
Nimimerkki: Kekseliäs
Lähde: Pää
– Kun opettaja pyytää häntä seisomaan.
Nimimerkki: Kekseliäs
Lähde: Pää
Millä lukion fysiikan opettaja maalasi talonsa?
– Maolilla
Lähde: Å
– Maolilla
Lähde: Å
Mikä on maistuvin kouluaine?
– Matikka Masala
Lähde: https://www.youtube.com/watch?v=zMjt_NR7w8U
– Matikka Masala
Lähde: https://www.youtube.com/watch?v=zMjt_NR7w8U